زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

در یک بازار دیجیتال اشباع شده، یک وبلاگ نویس نیاز دارد نه تنها با بازاریابی محتوا آشنا شود بلکه همچنین به صورت روزانه آن را به شکل های مختلف اعمال کند.


مهم نیست که اگر شما وبلاگ خود را شروع می کنید یا می خواهید بر روی یک موجود کار کنید، بازاریابی محتوا یکی از کارآمدترین انواع تبلیغات آنلاین است. در هر صورت، شما می خواهید تعدادی از بازدید کنندگان وبلاگ خود را افزایش می دهد، و رویکرد بازاریابی محتوای مناسب به شما کمک خواهد کرد که انجام دهید.

بازاریابی محتوا چیست؟

با تعریف، بازاریابی محتوا یک نوع تبلیغاتی است که از محتوای با ارزش و مرتبط استفاده می کند و به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد تا مخاطبان خاصی را درک کند.


همه ما آنجا بوده ایم، در یک ثانیه شما خواندن اخبار، و پس از آن سه ساعت بعد شما خودتان را به تماشای فیلم های تصادفی یوتیوب. چه کسی می دانست که کلیک کردن بر روی لینک تصادفی که به نظر می رسید بسیار ساده لوحانه است در ابتدا می تواند به این منجر شود؟


با افزایش محتوای آنلاین به طور مداوم در حال افزایش است، بنابراین تعداد وبلاگ نویسان. برای جذب یک مخاطب هدفمند و حفظ آنها علاقه مند، شما باید محتوای با کیفیت بالا را ایجاد کنید.


اهداف بازاریابی محتوا چیست؟

برای درک آنچه که پست عمومی وبلاگ را از پست های تحت پوشش لایه های تبلیغات جدا می کند، باید اهداف بازاریابی محتوا را یاد بگیرید. هر قطعه محتوا نیاز به انجام چهار هدف ذیل دارد:

آگاه کردن

یکی از کارآمدترین راههای جذب مخاطب و کسب علاقه به کسب و کار شما این است که آنها اطلاعات قابل اعتماد را ارائه دهند. به اشتراک گذاری اخبار و آخرین روند شما را به خط کار خود اعمال می شود خواندن خوب در نظر گرفته شود.


سرگرم

سرگرمی یکی از دلایل اصلی این است که مردم ساعت ها و ساعت ها را آنلاین می گذرانند. اگر میخواهید یک مخاطب گستردهتر را جذب کنید، محتوا که منتشر میکنید باید یک یادداشت جالب داشته باشید.


الهام بخشیدن

تعداد باور نکردنی از مردم در تلاش برای دستیابی به موفقیت در زندگی. بنابراین، انگیزه یک ویژگی بسیار ارزشمند است که به محتوای شما اضافه شود. شما می توانید داستان های خود را در مورد نحوه خارج شدن از برخی موقعیت های بحرانی به اشتراک بگذارید و سعی کنید الهام بخش پیروان وبلاگ خود شوید. در حالی که انگیزه می گیرید، می توانید آنها را به خطوط محصولات یا خدمات خود انتقال دهید.


خرید

هدف نهایی، این که تمام این روند را آغاز کرد، یک خرید نهایی است. اطلاعات مفید هوشمندانه این نوع تبلیغات را باز می کند. پیروان شما با منبع دانش به شما کمک خواهند کرد که به موارد زیر برسید. افراد بیشتری از شما پیروی می کنند، بیشتر از آنها به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند.


چطور مفید است؟

بیایید با مزایایی که با معرفی بازاریابی محتوا برای وبلاگ شما ایجاد می شود شروع کنیم.


من مطمئن هستم که شما در حال حاضر از این واقعیت آگاه هستید که کلمه ای از موثرترین روش تبلیغاتی است. هنگامی که یک فرد نیاز به یک سرویس یا محصولی دارد که به آنها ناشناخته است، آنها همیشه از کسی که در مورد آن می دانند سوال می کنند. مردم دوست دارند رضایت خود را به صورت آنلاین و شخصا به اشتراک بگذارند؛ غذای عالی، خدمات عالی و وبلاگ های مفید.


بنابراین، با بازاریابی محتوا، شما بیشتر بازدید کنندگان و پیروان وفادار را به دست خواهید آورد. سپس میتوانید شروع به ارسال محتوای با کیفیت کنید که افراد را به محصولات یا خدمات شما هدایت میکند.

محتوا در مقابل بازاریابی ورودی

این دو اصطلاح اغلب گیج می شوند. افرادی که طرفدار تبلیغاتی نیستند اغلب به بازاریابی محتوا و بازاریابی ورودی اشاره می کنند، مگر اینکه مترادف باشند. هرچند این دو نوع مشترک دارند، هر دو برای جلب مخاطب هدف با سرمایه گذاری بیشتر در محتوا مورد استفاده قرار می گیرند اما طبیعت آنها متفاوت است.


ایجاد یک محتوا که یک فرمت تخصص شماست و آن را برای افرادی که از آن سود می برند، یک راه طبیعی برای گسترش وبلاگ شماست. این تاکتیک تحت بازاریابی محتوا قرار دارد. روش های بازاریابی ورودی کمی پیچیده تر است. هدف آنها می تواند بهبود رتبه بندی Google با تکنیک های جستجوگرها و تاکتیک های تجزیه و تحلیل داده های مختلف باشد. البته، ترکیب دو روش متمایز برای رشد وبلاگ شما، کارآمدتر خواهد بود.


عناصر بازاریابی محتوا

برای درک بازاریابی محتوا با وضوح، شما باید یاد بگیرید از کدام بخش ها استفاده کنید. شما باید همه آنها را در ذهن داشته باشید تا بتوانید روش های تبلیغاتی را به صورت موثر انجام دهید.


مخاطب هدف

قبل از شروع به ایجاد محتوای وبلاگ، ابتدا باید مخاطبان مورد نظر خود را تعریف کنید. در اکثر موارد ضروری است، هرچند وبلاگهایی وجود دارند که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند و محتوای آنها اغلب به نظر می رسد در همه جا قرار دارد. اگر شما با تعیین مخاطب خود موضوع خود را مشخص کنید، وبلاگ شما به مرکز دانش عمیق تبدیل خواهد شد و محبوبیت خواهد داشت.


محتوا

بعد از اینکه پارامترهای نمایه مخاطبان مورد نظرتان را ایجاد می کنید، می توانید محتوای مناسب را شروع کنید. انواع مختلفی از محتوای وجود دارد و بعدا در این مقاله به آن خواهیم رسید، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام محتوای مناسب ترین وبلاگ شماست. معمولا شما به یک نوع وابسته نیستید؛ برای محتوای شما متنوع است.


پیشنهاد

ما در حال حاضر در مورد چگونگی پیشنهاد شما باید نیاز به خدمات و محصولات خاص را توضیح دهیم و در لایه های ظرافت پیچیده شود. از آنجا که عموم مردم از روش های بازاریابی محتوا آگاه هستند، این بخشی است که نیاز به یک استراتژی دقیق و یک چرخش خوب در داستان شما در حال تلاش برای گفتن است.


ارتقاء و توزیع

شغل شما با انتشار یک پست وبلاگ پایان نمی یابد؛ این نیمی از کار است هنگامی که آن را خارج وجود دارد، شما باید مطمئن شوید که مردم می توانند در مورد آن بشنوند و به آن برسند. سیستم عامل های باز که یک زمین بسیار پربار هستند، شبکه های اجتماعی هستند، بنابراین برای توسعه آنها با وبلاگ شما هوشمند است.

تداوم

انتشار یک پست وبلاگ به طور ماهانه و انجام آن بدون هیچ برنامه ای کار نخواهد کرد. اگر میخواهید مخاطبان خود را جذب کرده و علاقه خود را حفظ کنید، لازم است که شما در ایجاد و ارسال محتویات خود، تداوم داشته باشید.


زبان طبیعی

برخی از مبتدیان بازاریابی محتوا معتقدند که با استفاده از کلمات بزرگ که فقط برای کارشناسان آشنا هستند، حرفه ای خواهند شد. اگر هر کلمه ای که استفاده می کنید خواننده را به دیکشنری مشغول کند، شما آنها را دور می کنید. بنابراین، شما باید بر روی سادگی و توضیحات روشن در هر بخش از محتوا خود را اصرار داشته باشید. و سعی کنید گروه گسترده ای از افراد با سطوح مختلف تخصص را جذب کنید.


انواع محتوایی که می توانید استفاده کنید

اکنون که بازاریابی محتوا را تعریف کردیم، از مزایای آن استفاده کردیم و از بازاریابی ورودی جدا شدیم، وقت آن رسیده تا انواع مختلفی از محتوای مورد استفاده برای تبلیغات را بررسی کنیم.


در اینجا لیستی است که می توانید استفاده کنید:


پست های رسانه های اجتماعی

کتاب ها

فیلم های

تصاویر

Infographics

پست های وبلاگ

نظرات

راهنماها / فهرست ها / نحوه ها

ربط دادن

مطالعات

پادکست ها

کاغذهای سفید

بازی ها

خاطرات

هر کدام از این چهارده نوع می تواند به صورت صحیح استفاده شود. بله، حتی الگوهای رفتاری. ما مطمئن هستیم که متوجه شده اید که آنها از اینترنت استفاده می کنند و این روند شما می توانید به نفع خود استفاده کنید. در کنار تلاش برای بازاریابی خود، کمی از طنز کیفیت آنلاین را گسترش دهید. همچنین، همانطور که پیشتر پیشنهاد کردیم، استفاده از چندین نوع محتوای متفاوت، هوشمندانه باشد. اما انتخاب شما باید زیر ترجیحات مخاطبان مورد نظر شما باشد.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی