زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

نکات بازاریابی و نوشتن از ان هندی

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ

ما شما را به عنوان یک نویسنده بزرگ و مسئول محتوای محتوا در MarketingProfs می شناسیم اما برای خوانندگان ما که به طور کامل با شما آشنا نیستند می توانید یک یا دو بار در مورد کار خود به اشتراک بگذارید؟

من اولین مسئول محتوای محتوا در این سیاره هستم. من نویسنده ای با پرفروش ترین وال استریت ژورنال هستم (قوانین محتوا و هر کس می نویسد). من مادرم هستم که دو تا و چهار پا هستم. من در سراسر جهان در مورد بازاریابی و کسب و کار صحبت می کنم. و من عقرب هستم


یک واقعیت شناخته شده این است که شما همیشه می خواهید نویسنده باشید. اما وقتی و چگونه علاقه مند به بازاریابی محتوا شدید؟


وقتی که من 8 ساله بودم، در دفتر خاطراتم نوشتم که می خواهم یک نویسنده باشد. اما حتی در آن سن من می خواستم یک مخاطب را به کسی بگویم. من جامعه، نظرات، تعامل را دوست داشتم. اینترنت تا به حال نشده است. توانایی من برای ایجاد یک مخاطب به عنوان یک بچه در حومه بوستون محدود بود. بنابراین یک خبرنامه محله ای ایجاد کردم که در صندوق های پستی همسایه به دوچرخه سواری دادم.


هنگامی که من بزرگتر شدم، به یک دسته از دستکش های قلم در سراسر جهان نوشتم. و از آنجا که زندگی من خیلی خسته کننده بود، من زندگی جدیدی را برای خودم اختراع کردم و در مورد آنها به قلم نویسندگانم نوشتم. من محله هایی را که هرگز دیده ام، بررسی نکردم. من در مورد زندگی که من نداشتم نوشتم سرگرم کننده بود این محتوا بود حتی اگر هیچ یک از اینها درست نبود.

در نهایت، من یاد گرفتم که "نویسنده" را طلسم کنم و من یک نویسنده، روزنامه نگار، سردبیر و (هنگامی که اینترنت اتفاق افتاد) یک ناشر محتوا شدم. من در روزنامه ها، مجله ها کار کردم و اولین مسئول محتوای محتوا در ClickZ شدم، که در سال 1997 به آن مشارکت داشتم (و اکنون عنوان MarketingProfs را برگزار می کنم)


آنچه که من در مورد داشتن یک مخاطب دوست دارم این است که در نهایت شما یک معلم هستید: شما به مردم کمک می کنید که اخبار و ایده های خود را درک کنند. این چیزی است که من را به محتوا هدایت کرد.


به عنوان یک بازاریابی حرفه ای محتوا، فرض می کنیم که همه چیز را تا کنون مشاهده کرده اید ... از تجربه شما، سه اشتباه بدترین چیز ممکن است در زمان بازاریابی محتوا وجود داشته باشد؟


1. فکر می کنید که محتوای شما در مورد شماست. (این نیست، در مورد مخاطبان شما است).

2. نه به اندازه کافی جسورانه یا شجاع باشید

3. داستان به اندازه کافی بزرگ نیست.


وبلاگ نویسی و داستان سرایی - آیا شما می گویید این ها موثرترین ابزار بازاریابی است که هر کسب و کار آنلاین باید امروز تمرین کند؟ و چرا؟


من تمایل به اجتناب از اظهارات دودویی مانند "هر کسب و کار آنلاین". اکثر؟ بله اما نه همه استثنا برای هر قاعده وجود دارد.


وبلاگ نویسی فقط یک مسیر است که می توانید از طریق آن به داستان خود بگویید. این ممکن است بهترین راه باشد. یا شاید نباشد به جای اینکه تصمیمی بگیرید که مخاطب شما بهتر از یک پادکست، ویدیو یا نمایشگاه عروسکی باشد، بهتر است. تاکتیک ها مهم نیستند. هر چه که انتخاب میکنید، بهتر است برای مخاطبانتان مناسب باشد.

شما همچنین یک وبلاگ شخصی را اجرا می کنید - چقدر وقت صرف نشریات وبلاگ نویسی (کل روند ایجاد یک پست، تحقیق و ...) و کجا الهام شما را پیدا می کنید؟


من وبلاگ شخصی ام را دوست دارم، و من از زمین بازی بیشتر از هر چیز دیگری استفاده می کنم. و چون وقت زیادی برای کار کردن ندارم ... من اغلب وبلاگ نمی گذارم. هرچند (به عنوان مثال برای IBM) بسیاری از مکان های دیگر را می نویسم. من یک نویسنده آشکارا آهسته هستم، بنابراین مطمئن نیستم که معیار من این است که مفید است: اما من احتمالا یک ساعت خوب 8-16 ساعت در نوشتن و تحقیق در پست قبل از انتشار آن دارم.


من لیستی از چیزهایی که میخواهم درباره GetPocket و Evernote بنویسم را نگه دارم. من از Trello و CoSchedule برای سازماندهی خودم استفاده می کنم.


من الهام می گیرم به معنای واقعی کلمه در همه جا. تفاوت بین داشتن یک ایده ای بزرگ برای نوشتن و داشتن نظرات صفر برای نوشتن در مورد آموزش است. آموزش خود را برای گرفتن آن لحظات الهام گرفته شده است. و سپس خودتان را آموزش دهید تا انضباطی برای آنها بنویسید.

شما کدام سایت های رسانه های اجتماعی مهم ترین را در نظر می گیرید و زمان خود را بین آنها تقسیم می کنید؟


من عاشق رمانتیک توییتر (https://twitter.com/MarketingProfs) هستم. برای من هیچ پلاتفرم اجتماعی دیگری وجود ندارد که توانایی یکسان برای ورود به یک مکالمه جهانی را ارائه دهد. این همچنین ترافیک زیادی را برای MarketingProfs هدایت می کند، زیرا تعداد زیادی از پیروان آن وجود دارد. و من پیروان زیادی دارم چون من در آن سرمایه گذاری کرده ام. # 1 این پاراگراف را ببینید!


از دیدگاه شخصی، من اینستاگرام را دوست دارم (https://www.instagram.com/annhandley/).

این فقط سرگرم کننده است.


سه پلاگین / ابزار سه گانه شما، کسانی هستند که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟


خوب، من می توانم بدون اکثر برنامه ها / نرم افزار / ابزار زندگی می کنند. اما آیا من هم مثل من زندگی می کنم؟ احتمالا بدون این:


Moleskine - برای پیش نویس های اولیه چیزها

وردپرس - برای پیش نویس های بعدی

Scrivener - برای پروژه های بزرگ نوشتن (کتاب ها!)

آی فون - "سلام، من من هستم. و من معتاد هستم

Instagram - برای سوار کردن عشق ناپیدا به عکس ها و تصاویر

فیس بوک - این بیشتر عشق / نفرت است. آن را دوست دارم برای نگه داشتن من در تماس با خانواده گسترده؛ از آن متنفر است زیرا باعث تحریک احساسات متضاد نسبت به خود پلت فرم می شود که به دلایل مختلف تحریک می شود.

Sococo - از آنجا که یک محیط اداری سرد برای MarketingProfs را تکرار می کند.

Timehop ​​- برای یادآوری به من که زندگی به سرعت به عنوان آن حرکت می کند همراه است

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی