زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

80٪ از خرده فروشان یک برنامه خوش آمدید دارند. بنابراین، داشتن توانایی برای فشار دادن یک پیام ایمیل به مشترک (چشم انداز) شما ارزشمند یا نه؟

به تازگی، بازاریابی جامع سالانه 80 پرونده ثبت نام خرده فروشان را تحلیل کرد و بیشترین چیزی که من را شگفت زده کرد، این بود که 87 درصد از خرده فروشان در زیر آنها مشترک هستند، برای همه قابل مشاهده نیست، به استثنای کسانی که مصمم به کار سخت و پیدا کردن آن هستند.

با این وجود، 80 درصد از خرده فروشان یک برنامه خوش آمدید دارند. بنابراین، داشتن توانایی برای فشار دادن یک پیام ایمیل به مشترک (چشم انداز) شما ارزشمند یا نه؟ به نظر می رسد که تیم وب سایت می گوید هیچ، و تیم های ایمیل بله می گویند.


به اعتقاد من مشکل این است که به دلیل قطع ارتباط بین دو تیم و آنچه که در آن پاداش داده می شود. بازاریابی ایمیل به طور کامل ارزش یک مشترک را درک می کند و در واقع ارزش یک مشترک جدید، که مشتاقانه باز، کلیک و تبدیل می شود، اما آنها فرم اشتراک را در وب سایت خود ندارند.


با این حال، بازاریابان ایمیل اغلب به خاطر رشد لیست آنها پاداش نمی گیرند، که آنها در کنترل آنها نیستند. در حالی که تیم وب سایت، که دارای فرم قرار دادن فرم هستند، در رشد لیست نیستند و به همین ترتیب، قرار دادن ثبت نام را از بین می برد و آن را در پایین صفحه وب قرار دهید. این یک پارادوکس است که همیشه من را ناراحت کرده است.


بنابراین، بر اساس این و برای تجزیه و تحلیل گزارش بیشتر ما، ایمیل های خوش آمد گویی خرده فروش را بررسی کردیم تا ببینیم آیا بیشتر از این فرصت استفاده می کنند.

در اینجا 6 مورد از یافته های ما (از جمله توصیه ها)

1. 80٪ از خرده فروشان پس از ثبت نام، یک ایمیل خوش آمدید ارسال می کنند

از یک طرف، ما خوشحالیم که می بینیم که اکثر خرده فروشان دنبال یک اشتراک با ایمیل خوشایند هستند. از سوی دیگر - چرا دیگران نیستند؟


همانطور که قبلا ذکر شد، ایمیل های خوش آمدید به عنوان یک شرکت خوب در بین بازاریابان ایمیل پذیرفته می شوند. در اینجا فقط دو دلیل برای ارسال بلافاصله به مشترکین جدید وجود دارد. آنها به مشترکان یادآوری می کنند که آنها مجوز ارسال ایمیل های تجاری به آدرس های ایمیل خود را به یاد می آورند و نقطه ورود به صندوق ورودی مشترک هستند - پا در درب به طور خاص.


اما ایمیل های خوشامدگویی می توانند برای مشترکین و علامت های تجاری بسیار بیشتر انجام دهند. در اینجا فقط سه نفر هستند:


یادآوری مشترکین در مورد مزایای برنامه ایمیل.

ارسال مشترک به وب سایت برای خرید، تنظیمات دولتی یا ارائه سایر اطلاعاتی که مارک می تواند برای شخصی کردن پیام ها استفاده کند. (پیدا کردن شماره 3 زیر را ببینید.)

تنظیم تن و انتظارات برای ارتباط ایمیل.

اکثر سیستم عامل های ایمیل از ابتدایی تا پیشرفته می توانند برای ارسال یک ایمیل خوش آمدید سفارشی به صورت خودکار پس از انتخاب یا تایید تنظیم شوند. بنابراین، هیچ بهانه ای وجود ندارد.


پیام خوش آمد گویی بن شرمن برندسازی شده است، مزایای برنامه ایمیل را بازبینی می کند و انگیزه وعده داده شده را ارائه می دهد. "فروشگاه" در حال حاضر برای تماس با مشتری اقدام به بلافاصله انجام می دهد.

2. 85٪ از ایمیل های خوش آمدید یک لحظه دوستانه دارند، در حالی که 15٪ از یک پیام پرطرفدار ارتباط برقرار می کنند

برداشت های اول در ارتباطات خرده فروشی بسیار مهم است، به خصوص اولین پیامی که در برنامه ایمیل خود ارسال می کنید! فقط بیش از یک سال پیش، ما اشاره کردیم که تنها 48 درصد از این خرده فروشان ایمیل دوستانه خود را دوست داشتند، بنابراین این یک پیشرفت بسیار خوبی است.


متن ساده، پیام پرطرفدار - "شما در حال حاضر مشترک برای دریافت تبلیغات XYZ ایمیل" - بهتر است از هیچ خوشحالی در همه، اما فقط به سختی. به علاوه، این فراموش کننده است. و، به مشترکان هوشمندانه، حتی می تواند کمی اسپم نگاه کند.

یک تصور ماندگار و یک تجربه بهتر ایمیل با یک پیام جذاب طراحی شده با استفاده از قالب مارکدار، رنگ ها و تصاویر و محتوایی که تازه واردان شما را به هم می ریزند، ایجاد کنید. فقط به این دلیل که این یک ایمیل خودکار است، به این معنا نیست که باید نگاه و صدا را مانند یک ربات آن را نوشت.


3. فقط 70٪ از ایمیل های خوش آمدید شامل یک تماس برای اقدام برای ارسال مشترک به وب سایت برای خرید

باز هم، این در طول سال گذشته از 35٪ تا 70٪ افزایش یافته است - چنین خبر خوبی! با این حال، این فرصت دیگری است که 30 درصد از خرده فروشان از دست رفته است. ایمیل خوشایند باید بیشتر از "خوش آمدید" بگوید


یکی از اهداف کلیدی آن ایجاد انگیزه مشتری برای بازگشت به وب سایت برای انجام اقدامات است - اغلب برای خرید، اما هر اقدامی که برند شما نیاز مشتریان را برای راه اندازی یا ایجاد یک رابطه مناسب می کند مناسب است.


این می تواند شامل ایجاد یک حساب کاربری، بازخرید تبلیغ، ارائه اطلاعات در قالب ترجیحات یا اطلاعات تماس باشد که می توانید برای شخصی کردن پیام های آینده استفاده کنید.


بر خلاف ایمیل بن شارمن در بالا، این پیام به مشتری هیچ دلیلی برای بازگشت به وب سایت برای خرید، خرید، ایجاد یک حساب کاربری یا اقدامات دیگر ندارد.


  • amir barmaj

ایمیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی