زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

برنده شدن با آمازون یا تبلیغات دیجیتال

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ق.ظ

گام های کلیدی و بهترین شیوه ها برای برنده شدن با آمازون - تبلیغات دیجیتال

در پست قبلی در این سری (مراحل اصلی و بهترین شیوه ها برای برنده شدن با آمازون - تجارت الکترونیک)، ما در مورد رشد چشمگیر آمازون و سهم ذهن که در ده سال گذشته به صورت جهانی به دست آورده اید، پیشی می گیریم و برندهای قدیمی تر، با تمرکز بی نظیر بر نوآوری و تجربه مشتری.

آمازون برای تبدیل شدن به فروشگاه "همه چیز"، این شرکت را به سمت بسیاری از زمینه های جدید و متفاوت، از جمله تکنولوژی، محتوای اصلی و خدمات وب (بی بی سی iPlayer و حتی Netflix در آمازون راه اندازی کرده اند) را به حرکت درآورد. در حالی که آمازون بیشتر به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیک شناخته می شود، حرکت شرکت به رسانه ها و کسب و کار در حال رشد آن، باعث ایجاد لرزش در صنعت می شود؛ رهبران از جمله Martin Sorrell از گروه WPP پیش بینی می کنند آمازون بزرگترین تهدید برای فیس بوک / گوگل دوقطبی

بعضی تحلیلگران بر این باورند که درآمد آمازون در تبلیغات دیجیتال در سال 2016 بیش از 1 میلیارد پوند (780 میلیون پوند) بود که حدود 2.5 میلیارد دلار در سال 2017 بود و ممکن است در سال 2018 نزدیک به 6 میلیارد دلار افزایش یابد. دئولیت دیجیتال جهانی می تواند تهدیدی باشد که در نهایت فرصتی برای بازاریابان دیجیتال.


فرصت های تبلیغاتی دیجیتال و بهترین شیوه ها

بازاریابان برند دیگر نمیتوانند آمازون را نادیده بگیرند. این سومین سایت بازدید شده در انگلستان پس از گوگل و فیس بوک است و پیش بینی می شود که بیش از 40 درصد از خانه های بریتانیایی تا اواخر سال 2018، اکو را داشته باشند. آمازون خود را در زندگی روزمره مصرف کنندگان ما تعبیه کرده ایم مشاهده تعداد روزافزون نقطه تماس، از دستگاه های هوشمند مانند Echo، به خدمات تلویزیون و دکمه Dash:

شبکه آمازون می تواند به عنوان یک اکوسیستم 3600 دیده شود و فرصت های تبلیغاتی در بسیاری از مناطق مختلف از جمله:


دستگاه های متصل، به عنوان مثال تبلت آتش، Kindle eReader، Fire TV

سیستم عامل جدید Fresh و Pantry آمازون

مالک و اداره شده، به عنوان مثال آمازون، IMDb، Zappos

آمازون آفلاین، به عنوان مثال کامیون های حمل و نقل و بسته بندی

حامی مالی محتوای اصلی، به عنوان مثال تور گراند، خانه کارت

بستر تبلیغاتی آمازون در سراسر وب و برنامه ها

در هماهنگی با تجارت الکترونیک، همهجانبه آمازون به این معنی است که آنها توانایی تاثیرگذاری بر تصمیمات مصرف کننده را در مراحل مختلف دارند و در سال گذشته GeoMarketing گزارش داد که 82 درصد صاحبان اکو برای آمازون نخست، یک نمونه از چگونگی آمازون در هر بخش از سفر مصرف کننده:

شکل بالا نشان می دهد چطور می توانیم چارچوب مشاهده و گمانه زدن مراقبت از Avinash Kaushik را بکار ببریم و گزینه های مختلف رسانه را پوشش دهیم تا نشان دهد که نقش Amazon در مراحل مختلف، از ایجاد آگاهی و توجه به نام تجاری، تا فروش رانندگی و وفاداری رو به رشد و تکرار خرید. نقش ما به عنوان بازاریابان این است که اهداف مبارزات انتخاباتی خود را با کانال های حقوقی و رسانه ای که آمازون ارائه می دهیم و با هر گونه همکاری در اکوسیستم آمازون (مثلا تجارت الکترونیک و جستجو پرداخت شده)، به کار ببریم.


گزینه های تبلیغات دیجیتال آمازون

بنابراین تبلیغات با آمازون چگونه است؟ در اینجا تصویری از برخی از فرمت های مختلف و روش های تبلیغاتی آمازون ارائه می شود:


1. دسکتاپ و تبلیغات تلفن همراه وب سایت

این شامل اندازه استاندارد برای نمایش در آمازون و سایتی دیگر در سراسر وب، از جمله مدیران، آسمان خراش ها، مستطیل و بیلبوردها:

2. تبلیغات بنر موبایل

تلفن همراه، تبلیغکنندگان را قادر میسازد تا کاربران تلفن همراه را در برنامههای تلفن همراه شخص ثالث Android، Fire Tablet و iOS بفرستد. بازاریابان باید از دستورالعمل خلاق آمازون و خط مشی پذیرش آگاه باشند:

3. تبلیغات تبلیغات بینابینی

آمازون توسعه دهندگان برنامه را قادر به ادغام تبلیغات درون صفحه ای تمام صفحه در داخل برنامه های خود با استفاده از API آگهی های موبایل:


  • amir barmaj

تبلیغات دیجیتال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی