زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

بازاریابی وابسته: این چیست و چگونه کار می کند؟

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

همانطور که ممکن است قبلا شناخته شده، قلمرو دیجیتال فرصت های زیادی برای پول فراهم می کند. یکی از جذاب ترین گزینه های بازاریابی وابسته است. در حالی که درآمد منفعل و پول در حالی که شما برای تلفن های موبایل فریبنده، شما باید راه طولانی برای رفتن قبل از اینکه شما می توانید شروع به درآمد وابسته به.

اگر شما علاقه مند به بازاریابی وابسته هستید، ما آماده هستیم تا اطلاعاتی را که لازم است برای شروع به شما ارائه دهیم. در مقابل شما راهنمایی است که شما را در جریان بازاریابی وابسته به شما هدایت می کند و به شما نشان می دهد که چگونه از آن برای شروع کسب درآمد آنلاین استفاده کنید.


تعریف بازاریابی وابسته

در حالی که ممکن است آن را به عنوان یک شکل نسبتا جدید از بازاریابی شبیه به نظر می رسد، آن است که قدیمی به عنوان آنلاین فروش خود. هر زمانی که فرد بر اساس توصیه شما یک محصول آنلاین را خریداری می کند، یک کمیسیون دریافت می کنید. بنابراین، تعریف بازاریابی وابسته چیست؟


"بازاریابی سهامداران، فرایند کسب و کار با توسل به محصولات دیگران یا محصولات شرکت است."


مکانیک این فرآیند ساده است. آن را با پیدا کردن یک محصول جالب که دوست دارید شروع کنید، تلاش برای تبلیغ آن را به دیگران و در نهایت، درآمد هر یک از سود (کمیسیون) برای هر فروش موفق.


سه ستون بازاریابی وابسته

برای موفقیت، تمام احزاب درگیر در بازاریابی وابسته باید فعالانه ارتباط برقرار کنند و ارتباط برقرار کنند. بخش حیاتی این ارتباط روابط بین تبلیغ کننده، ناشر و مصرف کننده ایجاد شده است.

تبلیغ کننده

یک تبلیغ کننده در بازاریابی وابسته می تواند هر شرکتی باشد که محصولات (لوازم آرایشی، لوازم آشپزخانه، الکترونیک، پارچه، و غیره) یا خدمات (نرم افزار، ذخیره سازی ابر، بازی های ویدئویی و غیره) را به فروش می رساند. یکی از ویژگی های متمایز دیگری نیز وجود دارد که شما را به عنوان تبلیغ کننده تعریف می کند. شما باید برای پرداخت به دیگران برای کمک به شما در فروش محصولات خود و ترویج وب سایت خود آماده باشید.


ناشر

فردی که محصولات یا خدمات تبلیغ کننده را تبلیغ می کند. در عوض، ناشر یک کمیسیون را به دست می آورد. معمولا قراردادی وجود دارد که ناشر و تبلیغ کننده را به هم متصل می کند. به عنوان بخشی از این قرارداد، تبلیغ کننده، کسی است که یک ناشر را با تبلیغات متنی، لینک ها و آگهی ها فراهم می کند. ناشر پس از استفاده از آن در وب سایت خود برای تبلیغ محصولات و خدمات تبلیغاتی. ناشر نیز به عنوان یک وابسته شناخته شده است - آینده شما.


مصرف کننده

در نهایت، به عنوان آخرین شرکت در بازاریابی وابسته، ما مصرف کننده داریم. مصرف کننده فردی است که آگهی را در یک وب سایت ناشر می بیند، اقدام می کند (کلیک بر روی آن، اطلاعاتی را ارائه می دهد) که باعث می شود آنها را به وب سایت تبلیغ کننده برای تکمیل اقدام (خرید، مشترک شدن در سرویس). این چیزی است که بازاریابها تبدیل می کنند.


پیدا کردن محصول مناسب

در بازاریابی وابسته، می توانید هر محصول یا خدمات را ارتقا دهید. بازاریابان وابسته با تجربه می گویند که با فروش محصولاتی که در حال حاضر با آنها آشنا هستند، بهترین نتایج را به دست آورده اند. اگر انتخاب کنید که محصول و یا خدماتی را که قبلا استفاده کرده اید ارتقاء دهید و به شما در حل یک مشکل یا دستیابی به چیزی کمک کرده باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که در تبلیغ آن موفق شوید.


اگر در این محصول اعتماد دارید و می توانید در فعالیت های تبلیغاتی خود ایستاده اید، شما محصول مناسب را انتخاب کرده اید. اگر شما بی عقل هستید و مطمئن نیستید که چگونه یک محصول وابسته را پیدا کنید که می توانید تبلیغ کنید، در اینجا این است که چگونه آن را دنبال کنید:


برای پیدا کردن شرکت هایی که برنامه های مربوطه را دنبال می کنند، بازار وابسته مانند ClickBank و Share Share را بررسی کنید.

یک جستجوی گوگل را در "نام محصول + برنامه وابسته" انجام دهید تا ببینید آیا محصول مورد نظر یک برنامه وابسته موجود است یا خیر.

اگر شما یک وبلاگ دارید، سعی کنید محصولات خود را از طاقچه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر شما در مورد تلفن های هوشمند و رایانه ها نوشتید، می توانید سعی کنید یک برنامه وابسته برای این کالاها پیدا کنید. چنین محصول دارای یک نام تجاری در بازاریابی وابسته است - یک محصول وابسته به توطئه.


به عنوان یک بازاریاب وابسته، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام شود، اعتبار شما به عنوان بازنگری محصول است. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا قبل از نوشتن یک بررسی و توصیه آن به افراد دیگر، از محصول یا سرویس استفاده کنید. تا زمانی که مهارت های خود را بالا نبرید، ممکن است بخواهید محصولات تبلیغاتی قابل تشخیص را امتحان کنید. و راه خود را برای بررسی و توصیه محصولات مارک های کمتر محبوب کار کنید.


پیدا کردن مخاطب هدف

حالا که شما یک محصول و طاقچه خود را انتخاب کرده اید، باید بدانید که مردم پشت آن - مخاطبان هدف شما هستند. پیدا کردن مخاطبان هدف مهم است. این به شما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان مورد نظر شما چیست و چه چیزی نیاز دارند و می خواهند.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی