زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

بازاریابی وبلاگ چیست؟

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ

جذب مشتری های جدید یک فرآیند کسب و کار حیاتی برای دستیابی به رشد پایدار است. با گذشت زمان، با ظهور فن آوری های اینترنتی جدید، رویکردهای بازاریابی تغییر کرده است.

بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای جستجوی پاسخ ها به اینترنت بپردازند و بیشتر در مورد یک موضوع خاص یاد بگیرند. به همین دلیل وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی در سال های اخیر محبوب ترین روش های بازاریابی دیجیتال شده اند. اگر به درستی انجام شود، می تواند نتایج شگفت انگیزی به ارمغان بیاورد ما برخی از تاکتیک های بازاریابی وبلاگ را در این مقاله پوشش خواهیم داد.


اما قبل از اینکه ما برویم، بیایید نگاهی به تعریف بازاریابی بیابیم و ببینیم که چگونه وبلاگ نویسی به همه اینها متکی است.


بازاریابی چیست؟

روند بازاریابی شامل تلاش های تجاری برای دسترسی به حداکثر تعداد افراد می شود. نتیجه استراتژی بازاریابی خوب باید یک تعداد بیشتری از مشتریان باشد. این باعث می شود که کسب و کار رشد کند، سود افزایش یابد، تشخیص نام تجاری و ایجاد ارزش برای مشتریان خود.


مهم نیست که سرویس یا محصول شما چقدر خوب است، ضروری است که خودتان را در موقعیتی قرار بگیرید که قابل کشف باشد. این مهمترین نقش بازاریابی است. این شما را در مقابل چشم مردم قرار می دهد و رشد اقتصادی را پایدار و سریعتر می کند.


تعریف بازاریابی وبلاگ

در طول سالها، انواع مختلف استراتژی های بازاریابی آنلاین ظهور کرده اند. یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی وبلاگ است. روشی که با مزایای فراوانی همراه است و از موتورهای جستجوی مختلف مانند Google و Bing استفاده می کند.


بازاریابی وبلاگ شامل ایجاد محتوای متنی، صوتی و یا ویدئویی در وبلاگ وبسایت شما می شود. این یک عمل است که تأثیر مستقیم بر کشف نام تجاری دارد.


هنگامی که یک فرد در جستجوی آنلاین است، وب سایت هایی که محتوای با کیفیتی مرتبط با عبارات تایپ شده در نوار جستجو را ارائه می دهند در نتایج بالا ظاهر می شوند. این اجازه می دهد تا مارک ها جهت افزایش دید و ترافیک موتور جستجو را افزایش دهند.

این روش بازاریابی می تواند بسیار موفق باشد، زیرا بسیاری از شرکت ها از آن برای بهبود کسب و کار خود استفاده کرده اند.


همانند تمام روش های بازاریابی، بازاریابی وبلاگ با جوانب مثبت و منفی همراه است.


جنبه های بازاریابی وبلاگ

بازاریابی وبلاگ یک استراتژی بلند مدت است. هنگامی که به درستی انجام شد، این یک روش بازاریابی بسیار موثر است که نتایج باورنکردنی را به ارمغان می آورد. مزایای بازاریابی وبلاگ برای کسب و کار شما زیر است:


افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما. هدف اصلی اجرای یک استراتژی بازاریابی وبلاگ، آوردن ترافیک منحصر به فرد به سایت شما است. بیشتر افراد در سایت شما قرار دارند، بیشتر تعداد مشتریان بالقوه است که احتمالا محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند.


تبدیل شدن به قدرت در تو رفتگی در دیوار شما. بهتر است محتوایی که با افراد به اشتراک بگذارید، تاثیر بیشتری بر نام تجاری شما خواهد داشت. با فعال کردن وبلاگ نویسی، نام تجاری شما زنده می شود و مردم شروع به ایجاد اعتماد در برند شما می کنند. اگر افراد بیشتری به عنوان یک مقام در تو رفتگی در نظر شما را ببینند، شانس خوبی وجود دارد که افزایش فروش را مشاهده کنید. فرض کنید که شما خواستار اقدام قوی برای افزایش نرخ تبدیل و ارائه محصولات با کیفیت هستید.


تبلیغات کم هزینه بازاریابی بلاگ نسبتا ارزان است، همه چیزهایی که باید انجام دهید یافتن نویسنده ای است که به طور مرتب پست های خود را در وبلاگ خود قرار می دهد. اغلب کارکنان در یک شرکت می توانند مطالب را بنویسند یا حتی مالک می تواند زمان ایجاد محتوا را به سرمایه گذاری برساند. مهم نیست که رویکرد، در مقایسه با روشهای دیگر، این یکی از ارزانترین راههای تبلیغ نام تجاری شماست.


نتایج بلند مدت راه اندازی یک استراتژی بازاریابی وبلاگ به این معنی است که شما در دراز مدت برای شما وجود دارد. شما می توانید نتایج جدی ای را فقط زمانی انتظار داشته باشید که وبلاگ شما حداقل یک ساله باشد و دارای محتوای مفیدی باشد. اما، هنگامی که نتایج شروع می شود، آنها به خوبی اندازه می گیرند، و هر دو پست اول و آخر شما به همان اندازه معتبر هستند.


یک پایگاه عالی دیگر کانال های بازاریابی آنلاین. مهم نیست که روش بازاریابی دیجیتالی شما در حال برنامه ریزی هستید، شما باید یک وبلاگ بسازید. این پایه لازم برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ورودی و بازاریابی ایمیل است. بدون آن، تقریبا غیرممکن است که یک رویکرد بازاریابی پایدار ایجاد شود.


حتی اگر این مزایا معنی دار باشد، بازاریابی وبلاگ نیز منحصر به فردی را در جدول ارائه می دهد. بیایید نگاهی به آنها ببریم.

منفی از بازاریابی وبلاگ

بعضی از معافیت ها برای وبلاگ نویسی وجود دارد. بنابراین، قبل از شروع وبلاگ، اطمینان حاصل کنید که از آنها آگاه هستید. این به شما کمک خواهد کرد تا یک طرح بهتر را ایجاد کنید که به شما نتایج خوبی می دهد:


زمان برای ساختن محتوای خوب طول می کشد. سرمایه گذاری زمان بزرگترین ناکامی در ایجاد محتوای با کیفیت است. شما باید یک برنامه ایجاد کنید که به شما امکان می دهد در وبلاگ خود سرمایه گذاری کنید. کل فرآیند کاملا مستحکم است، اما هنگامی که به درستی انجام می شود، فوق العاده جالب است.


نتایج به تدریج به دست می آید. مزایای یک وبلاگ با کیفیت بالا را می توان بعدا در پایین جاده مشاهده کرد. دلیل اصلی این است که چرا مردم از آن فرار می کنند. خطر پذیرش یک نویسنده فقط برای احساس مزایایی پس از یک سال از وبلاگ نویسی چیزی است که همه حاضر نیستند آن را بپذیرند.


شما باید سازگار باشید. داشتن یک وبلاگ متداول بدتر از آن است که هیچ وبلاگ ای نداشته باشد. این ناسازگاری توسط هر دو مشتری و موتورهای جستجو متوجه خواهد شد و یک تصویر بد برای نام تجاری شما ایجاد می کند.


آگاهی از این منافع به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی وبلاگ کمک خواهد کرد. قبل از اینکه شما شروع به ایجاد یک وبلاگ کنید، مطمئن شوید که می دانید که برای کارآیی آن زمان کم است. اختصاص داده شده، سازگار و ایجاد محتوای مناسب تنها راه برای اطمینان از موفقیت وبلاگ بازاریابی است.


نکات بازاریابی وبلاگ

قبل از شروع مبارزات بازاریابی وبلاگ خود، باید برنامه صحیحی ایجاد کنید. این تنها راه تعیین میزان تاثیر وبلاگ شما در کسب و کار شماست. ایجاد یک وبلاگ وب سایت آسان است، به لحاظ فنی. چالش واقعی هنگامی رخ می دهد که شما شروع به نگاه کردن به نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید.


بیایید نگاهی به چند راهنمایی داشته باشیم که در مسیر درست حرکت می کنند.

مخاطبان هدف خود را تعریف کنید شما برای این وبلاگ کیستید؟ این اولین سوال شماست که باید از خودتان بپرسید. این امر به شما اجازه می دهد تا موضوعات مناسب خود را برای وبلاگ خود انتخاب کنید و به شما کمک می کند سبک خاصی از محتوا را ایجاد کنید.


یک برنامه چاپی ایجاد کنید قبل از شروع به نوشتن، تعهد کنید. چقدر وقت دارید که میخواهید نوشتن کنید؟ آیا یک بار در هفته خواهد بود؟ سه بار در هفته؟ هر روز؟


مهم نیست که چه نوع برنامه های چاپی ایجاد می کنید، مطمئن شوید که به آن چسبیده اید. توجه داشته باشید که چقدر وقت خود را در دست دارید و برنامه چاپی را مطابق با آن ایجاد کنید.


اطمینان حاصل کنید که 10-15 پست وبلاگ ارسال کنید و از زمان استفاده از آنها استفاده کنید. همیشه موارد پشتیبان را در موارد اضطراری نگهدارید این به شما کمک خواهد کرد که ماندگار شوید.


محتوای مورد نیاز را ایجاد کنید این یعنی چی؟ خوب، شما باید محتوایی را ایجاد کنید که مخاطبان شما مفید باشد. دانش خود را با دیگران در صنعت به اشتراک بگذارید. محتوای با کیفیت بالا تنها راه تبدیل وبلاگ شما به یک موفقیت است. زمان بیشتری برای ایجاد چنین محتوی بیشتری خواهد داشت، اما نتایج بلند مدت بسیار بهتر خواهد شد.


آنچه را که می خواهید در مورد آن بنویسید را بیاموزید، خود را در کفش مشتری خود قرار دهید و در نظر بگیرید که کدام نوع اطلاعات مفید هستند.


از رسانه های مختلف استفاده کنید. محتوای خود را با فیلم، تصاویر و محتوای صوتی غنی سازی کنید. افراد مختلف از مواد مصرفی متفاوت استفاده می کنند. ارائه گزینه های بیشتر برای بازدید کنندگان خود، به عنوان آن را به نتایج بهتر. علاوه بر این، تصاویر و فیلم های ویدئویی دارای پتانسیل اشتراک بیشتر هستند. بنابراین، دفعه بعد که شما در حال ارائه آمار در محتوای خود، در نظر اضافه کردن یک infographic؛ آن را به مردم بسیار بالاتر خواهد رسید.


اهداف خود را بشناسید از لحظه ای که شروع به برنامه ریزی استراتژی بازاریابی وبلاگ خود کنید، شروع به در نظر گرفتن آنچه که می خواهید با محتوای خود به دست آورید، شروع کنید. میخواهید ترافیک بیشتری داشته باشید؟ آیا می خواهید نرخ تبدیل بهتر باشد؟ آیا می خواهید اقتدار نام تجاری بالا را می خواهید؟


فکر کردن درباره این اهداف، به شما کمک می کند تا جهت محتوای خود را انتخاب کنید.


یک طرح تبلیغاتی بسازید این همه پایان نیست زمانی که شما یک پست وبلاگ را منتشر می کنید. در مورد استراتژیهایی که می توانید برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید فکر کنید. رسیدن به نفوذگران و ایجاد یک حضور رسانه های اجتماعی. این یک نقطه شروع عالی برای ارتقاء وبلاگ شما است.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی