زندگی در روی سیاره شما

زندگی در روی سیاره شما نام یک وبلاگ جذاب و دیدنی است که جدیدترین مطالب دنیا را برای همگان منتشر خواهد نمود .

طبقه بندی موضوعی

نکات شین بارکر در بازاریابی تاثیرگذار

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۸ ب.ظ

آیا می توانید خوانندگان ما را با کار خود معرفی کنید - آنچه که شما انجام می دهید، چطور و چرا بازاریابی دیجیتال را به عنوان تماس کاری خود انتخاب کردید؟


به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، کار من شامل هر گونه بازاریابی است که مارک ها می توانند در عرصه دیجیتال انجام دهند. من با کمک بازاریابی محتوای آنها، ایجاد لینک های به سایت های خود، افزایش طراحی وب سایت و عملکرد آنها و بهبود رتبه بندی آنها، به کسب و کارها کمک می کنم که دید آنلاین خود را بهبود بخشند. من همچنین به مشتریان کمک می کند تا کمپین های بازاریابی را با تاثیر گذارانه ایجاد کنند تا بتوانند آگاهی از برند را افزایش دهند و تبدیلات را افزایش دهند.

 

من تصمیم گرفتم به دلایل مختلف تبدیل به یک بازاریاب دیجیتال شود. اول از همه، دنیای بازاریابی همیشه من را جذاب کرده است. مدتها قبل از اینکه من به یک مشاور بازاریابی دیجیتال تبدیل شدم، متوجه شدم که چگونه مارک ها به صورت آنلاین بازار هستند. و من به شدت از جایی که آنها اشتباه می کردند آگاهی داشتم و آنچه که آنها می توانستند بهتر انجام دهند.

 

من همچنین توانایی درک افراد را دارم، و این که آنها انگیزه می دهند اقدام کنند. بنابراین تصمیم گرفتم یک حرفه ای را انتخاب کنم که به من اجازه می داد مهارت ها و منافع من را ترکیب کند و همچنین فرصتی برای کمک به دیگر کارآفرینان و کسب و کارها فراهم کند.


دقیقا بازاریابی تاثیرگذار است بازاریابی میکرو تاثیر گذار به ویژه، و کسانی که "نفوذگر" هستند؟


بازاریابی نفوذگر فرآیند کسب و کار، محصولات یا خدمات شما را از طریق چهره های با نفوذ ارتقا می دهد. شخصیت نفوذی ممکن است یک فرد، گروهی از افراد یا حتی نام تجاری باشد. اغلب نفوذگران هزاران و هزاران پیرو را تشکیل می دهند که عمدتا مؤثرترین کارآیی های بازاریابی را تا زمانی که تحقیق خود را انجام می دهید و با عامل موثر عمل می کنند، موثر می سازد.

اما در مورد نفوذگرهای کوچک، دسترسی آنها کوچکتر اما هدفمندتر است. اعداد دقیقی براساس اطلاعات جغرافیایی شما متمایز می شوند اما نفوذگران هرجایی بین 1000 تا 100000 طرفدار ممکن است تحت دسته بندی میکرو تاثیرگذار قرار گیرند. در برخی موارد، حتی افرادی با بیش از 100،000 پیروان ممکن است به عنوان نفوذگرهای کوچک محسوب شوند، در صورتی که دسترسی آنها بیشتر به یک مکان خاص یا طاقچه متمرکز شود.

 

صرفنظر از اعداد خاص، ایده بازاریابی میکرو تاثیرگذار است که مارک ها می توانند خود را با یک چهره انسان مرتبط کنند. و این چهره انسان به یک شخص مشهور مشهور نیست، بلکه یک مصرف کننده روزمره است. این کمک می کند مخاطبان مورد نظر خود را به ارتباط با، و با نام تجاری در یک سطح آلی بیشتر ارتباط برقرار کند.


آیا کسی می تواند یک تأثیرگذار باشد؟ چه کسی می گوید به کسی که به شما نزدیک است و می گوید: "من می خواهم یک شوک دهنده موثر باشم - به من بگو چگونه این کار را بکنی؟"


من اعتقاد دارم که بله، هرکسی می تواند در صورت ایجاد زمان و تلاش برای ایجاد مخاطب خود، یک تاثیرگذار باشد. اگر کسی می خواهد به یک تأثیرگذار تبدیل شود، اولین گام این است که یک طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید. بعضی از نمونه ها آرایش و مد، زندگی سالم، سفر، افراد سرگرم کننده، تناسب اندام، طنز یا عکاسی است.

 

گام بعدی ایجاد محتوا مفید و جذاب مربوط به طاقچه آنها است. هدف این است که مخاطبان خود را با ارائه چیزی با ارزش و شگفت انگیز محتوا افزایش دهند.

 

تأثیر گذار ممکن است فورا از شرکای تجاری برای شرکت در آنها استفاده نکنند. این می تواند مفید باشد برای آنها برای پیوستن به شبکه های تأثیرگذار و ارتباط با مارک ها از طریق سیستم عامل های شخص ثالث و سازمان ها.

ساخت یک نام تجاری می تواند دشوار باشد ... مهمترین بخش از سفر خود به نام تجاری خود چیست؟


همانطور که می دانید، در مراحل ایجاد یک نام تجاری، گام های زیادی وجود دارد. اما مهمترین بخش من، بازاریابی محتوا بود. بازاریابی محتوا در مقاصد متعدد انجام می شود اول از همه، وبلاگ نویسی مهمان به شما کمک می کند که به یک مخاطب مربوط (و احتمالا علاقه مند) علاقمند شوید. این روش برای اثبات تخصص و اعتبار شما برای آنهاست و آنها را نشان می دهد که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

 

وبلاگ نویسی مهمان همچنین به شما کمک می کند تا لینک های با کیفیت را به دست آورید. این نه تنها باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود بلکه می تواند رتبه شما را نیز افزایش دهد. و همه اهمیت رتبه بندی جستجو را برای دیدگاه نام تجاری دانسته اند. بنابراین بازاریابی محتوا به شما مزایای ترکیبی از جستجوگرها و نام تجاری اشاره می کند.


شما وبلاگ زیادی - در سایت شخصی خود و شما اغلب به سایت های دیگر مانند SocialMediaExaminer، Huff پست، INC، و غیره مشغول به کار است. چقدر زمان صرف شده برای نوشتن - من در مورد کل روند ایجاد مطالب صحبت می کنم؟


زمان لازم برای ایجاد محتوا، بر مبنای موضوعات پوشش داده شده، شمارش کلمات و غیره متفاوت است. معمولا، فرایند ایجاد محتوا از تحقیقات کلید واژه شروع می شود و سپس به انتخاب موضوع منجر می شود. سپس یک طرح کلی ایجاد کردم تا ساختار من برای نوشتن وجود داشته باشد و بنابراین می توانم به طور موثر آنچه را که نیاز دارم انتقال دهم.

سرانجام، من شروع به نوشتن مطالب و جمع آوری مطالعات، نمونه ها و تصاویر برای حمایت از نقاط مختلف من ساخت. به پایان رساندن یک قطعه 2000 کلمه، معمولا حدود 7-8 ساعت طول می کشد. اما یک موضوع پیچیده تر ممکن است کمی طولانی تر شود.

اگر من نمونه هایی را جمع آوری کنم، تصاویر و مطالعات موردی در مقالات موجود پوشش داده شود، زمان بسیار کمتر خواهد بود. اما من همیشه سعی می کنم قطعه های اصلی را با نمونه های تازه و تصاویر تولید کنم که کمی طولانی تر می شود.


شما چه می گویید بزرگترین اشتباهاتی است که وبلاگ نویسان امروز می سازند؟


من فکر می کنم بسیاری از وبلاگ نویسان اشتباه می کنند که بیش از حد تمرکز کنند بر آنچه که می خواهند و نیاز دارند. آنها محتوایی را که دوست دارند تولید می کنند و موضوعاتی را که دوست دارند به جای گوش دادن به خوانندگانشان را پوشش دهند را پوشش می دهند.

 

در حالی که من فکر می کنم مهم است که در مورد موضوعاتی که در آن پرشور هستید متمرکز شوید، من فکر می کنم این هم بسیار مهم است که خوانندگان شما را همیشه در نظر بگیریم. شما باید در مورد اینکه آیا موضوع برای آنها ارزشمند است یا نه، و چگونگی ساختن محتوای خود را در مورد جذاب ترین، جذاب و قابل دسترس تر فکر کنید.


آیا می توانید فهرستی از 3 چیز را لیست کنید که می تواند کسی را که این را می خواند، بدون در نظر گرفتن طرز قرار دادنش، بهتر در بازاریابی تاثیرگذار باشد؟

بازاریابی نفوذ آسان نیست. اما شما می توانید تکنیک های خود را با پیروی از چندین روش برتر بهبود دهید. اولین (و مهمترین) نوک من برای تمرکز بر ارتباط است. علامت های بیش از حد بسیاری فقط به اندازه مخاطبان تاثیر گذار نگاه می کنند. آنها فکر می کنند که پیروان بیشتر یک تاثیرگذار هستند، تاثیرات بزرگتر. اما اگر می خواهید مبارزات انتخاباتی شما واقعا موفق باشد، مهم است که با نفوذگران کار کنید که می توانند مخاطبان مورد نظر خود را تحت تاثیر قرار دهند و درگیر کنند.

توصیه های دوم من این است که روابط واقعی با تأثیر گذاران ایجاد کنیم. شما باید به عنوان تأثیرگذار به عنوان انسان و به عنوان شرکای تجاری به جای یک کانال بازاریابی دیگر نگاه کنید. هنگام ایجاد مشارکت با آنها احترام به نیازهای فردی و انتظارات آنها. یک رابطه معتبر با نام تجاری تاثیرگذار در کمپین های شما قابل مشاهده خواهد بود، و تبلیغات شما معتبرتر و معتبرتر خواهد شد.

در نهایت، شما نیاز به تأثیر گذار بر آزادی خلاق دارید. بیشترین نفوذ کنندگان سازندگان محتوا عالی هستند و می دانند چگونه مخاطبان را جذب کنند. اگر شما با دستورالعمل های محتوا خیلی محدودیت دارید، می توانید خلاقیت خود را خنثی کنید. و محتوایی که برای شما ایجاد میکنند ممکن است به عنوان محتوای معمول آنها جالب یا جذاب نباشد.


هر پروژه آینده ای که می خواهید در اینجا به اشتراک بگذارید - یک کتاب یا یک دوره که خوانندگان ما باید چک کنند؟


  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی